Alles over de nieuwe WhatsApp-functie op onze website

Freelance-blogschrijver-Autobedrijf-Hansen-Venray

Bij Autobedrijf Hansen hebben we een nieuwe toevoeging gedaan aan onze website, waardoor je altijd en overal contact met ons op kunt nemen.

Waarom een WhatsApp-functie?

Natuurlijk is Autobedrijf Hansen al goed bereikbaar via telefoon, e-mail en social-media kanalen, maar dit contact kan altijd beter. Wanneer klanten namelijk bij het aanbod een auto zien waar ze misschien interesse in hebben en ze hebben een vraag over dit model, dan sturen ze meestal een e-mail of nemen ze contact op per telefoon.

Daarom bedachten wij een oplossing hiervoor: een chatfunctie op onze website die via WhatsApp werkt, waarop wij zo snel mogelijk kunnen reageren en dat op een persoonlijke manier. Dit kan uiteraard ook voor vragen aan onze werkplaatsafdeling!

Hoe werkt het?

De chatfunctie werkt via WhatsApp, dus de berichten die je als klant stuurt, komen direct op de mobiele telefoon van een van onze werknemers binnen. Op deze manier kun je, wanneer je een korte vraag hebt, deze makkelijk stellen via de chatfunctie. Wij doen dan ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren binnen onze openingstijden. Dat gaat dus een stuk sneller dan bellen of e-mailen, zowel voor jou als voor ons!

Op deze manier worden je vragen snel, maar toch op een duidelijke manier beantwoord, waardoor je het antwoord ook nog eens digitaal hebt. Je kunt er dan later nog eens naar kijken. Nog een extra voordeel dus.

Wij blijven natuurlijk op dezelfde manier beschikbaar op onze andere kanalen: e-mail, telefoon en social media. Wanneer je minder bekend bent met een chatfunctie, kun je hier natuurlijk ook je vragen blijven stellen!

Heb je dus een korte vraag waar je snel antwoord op wilt? Klik dan rechtsonder op onze website op het WhatsApp-icoon en wij beantwoorden je vraag!