Coronavirus - Maatregelen omtrent de dienstverlening en bereikbaarheid Lees meer

Stap 1

Heb je een vraag of probleem met je auto? Of wil je een afspraak maken voor onderhouds- of reparatiewerkzaamheden? Dianne, Carola of Jelle staan je graag te woord.

Stap 2

Aan de hand van jouw informatie bepalen wij welke werkzaamheden er uitgevoerd mogen worden en wat dit gaat kosten. Bij ons weet je van tevoren waar je aan toe bent.

Stap 3

Breng je auto op de afgesproken dag bij ons langs. Neem tijdens het wachten plaats in onze koffiehoek of maak gebruik van ons vervangend vervoer of een van onze gratis leenfietsen.

Stap 4

Onze monteurs gaan aan de slag met het vaststellen van de diagnose of het uitvoeren van de afgesproken werkzaamheden.

Stap 5

Komen er onverwachte kosten naar voren? Geen probleem, wij nemen altijd contact met je op om eventuele aanvullende werkzaamheden met je te bespreken. Voordat we verder gaan laten we weten wat dit gaat kosten aan arbeid en onderdelen. Wij geven jou advies, maar uiteindelijk ben jij degene die bepaalt.

Stap 6

Als alle werkzaamheden zijn uitgevoerd staat jouw auto zoals afgesproken, weer voor je klaar. Misschien een idee om hem door onze poetsserivce onder handen te laten nemen? Hij staat nu toch bij ons. Onze receptionisten nemen de mogelijkheden hiervoor graag met je door.

Stap 7

Als jouw auto weer in topconditie is gebracht, kun je hem in Venray komen ophalen. Tot de volgende keer!

Onderhoudsbeurt, APK of pech?

Maak eenvoudig online een afspraak.

Hansen Klantenkaart

24/7 pechhulp door heel Europa

Gratis vakantiecheck

10% korting op wasprogramma's