Kom jij ons team versterken als verkoopadministratief medewerker?

Ben jij goed met cijfers, werk je nauwkeurig en krijg je energie van een dynamische werkomgeving waarin je écht het verschil kunt maken? Dan hebben wij bij Hansen een mooie kans voor jou!

 

Over ons

Sinds 1993 zijn wij niet meer weg te denken uit het Venrayse autolandschap. Als écht familiebedrijf wordt Hansen geleid door automensen in hart en nieren. Dag in, dag uit staat ons team klaar om mobiliteit te leveren – en dat wordt gewaardeerd. Voor het vijfde jaar op rij zijn we uitgeroepen tot Kia Top Dealer, en daar zijn we trots op. Maar het houdt daar niet op: voor de derde keer op rij zijn we zelfs benoemd tot Platinum Prestige Dealer, waarmee we zijn bekroond tot de beste Kia-dealer van Nederland. Een erkenning die onze inzet, klantgerichtheid en kwaliteit onderstreept. Naast Kia voeren we een ruim aanbod van 200+ jong gebruikte occasions, van diesel tot elektrisch, van jong tot oud. Hierdoor komen er dagelijks auto’s van allerlei merken en types in onze werkplaats voorbij. Dat maakt Hansen tot een innovatieve en dynamische werkomgeving, waar geen dag hetzelfde is en waar je als medewerker volop kunt leren en groeien.

 

Wie ben jij?

Jij bent een administratieve duizendpoot met oog voor detail en een gestructureerde werkwijze. Je voelt je thuis in een ondersteunende rol en schakelt moeiteloos tussen verschillende taken. Daarnaast breng je het volgende mee:

  • Een afgeronde MBO-opleiding niveau 3 of 4 in (financiële) administratie
  • Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Affiniteit met de autobranche is een pré
  • Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en bent goed georganiseerd
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office en administratieve systemen
  • Je communiceert professioneel en klantgericht, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en begrijpt de Engels en Duitse taal

 

Wat houdt de functie in?

Als verkoopadministratief medewerker ben jij een onmisbare schakel in onze verkooporganisatie. Je ondersteunt de afdelingen verkoop en administratie en zorgt ervoor dat alle processen rondom de in- en verkoop van voertuigen soepel en correct verlopen. Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Verwerken van in- en verkoopfacturen
  • Bijhouden en invoeren van gegevens in diverse systemen
  • Uitvoeren en beheren van het importproces van auto’s
  • Ondersteunen bij contractbeheer, dossierarchivering en verkoopadministratie
  • Beantwoorden van telefoontjes en verwerken van inkomende post en e-mail
  • Assisteren bij algemene administratieve en secretariële werkzaamheden
  • Uitwerken en verspreiden van rapportages, memo’s en correspondentie

Kortom: een veelzijdige functie waarin je jouw administratieve talenten volop kunt inzetten én ontwikkelen binnen een betrokken en professioneel team.

 

Wat bieden wij jou?

Wij verwachten dat onze medewerkers zich optimaal inzetten om onze belofte ‘Wij gaan verder dan mobiliteit alleen’ waar te kunnen maken, maar natuurlijk mag jij ook het nodige van ons verwachten. Bij Hansen krijg je de ruimte om te groeien in een prettige werkomgeving waar jouw inzet wordt gewaardeerd. Wij bieden jou:

  • Een fulltimebaan van 40 uur per week
  • Een contract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een marktconform salaris en een goede pensioenregeling
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een betrokken team waarin samenwerken, leren en plezier centraal staan
  • Regelmatige teamuitjes, gezellige borrels en een informele werksfeer

 

Solliciteren

Wil jij werken bij een groeiende organisatie waar jouw werk écht impact heeft? Stuur dan je cv en motivatie naar b.hansen@autobedrijfhansen.nl. We kijken uit naar jouw reactie!