CORONAVIRUS: bereikbaarheid en maatregelen

Wij nemen onze verantwoordelijkheid door passende maatregelen te treffen en de landelijke RIVM-richtlijnen te hanteren. Want ook als het om de gezondheid en het welzijn van onze medewerkers en bezoekers gaat, kun je op ons rekenen. Wij verwachten dan ook hetzelfde van onze bezoekers.

Om de kans op verdere verspreiding van het COVID-19 virus bij een bezoek aan ons bedrijf te minimaliseren hebben wij de volgende maatregelen getroffen:

Bereikbaarheid algemeen

  • We zijn bereikbaar op de reguliere openingstijden;
  • We zijn bereikbaar via de gebruikelijke e-mailadressen;
  • We zijn bereikbaar via het gebruikelijke telefoonnummer;
  • We zijn bereikbaar via WhatsApp via het gebruikelijke telefoonnummer;
  • We zijn bereikbaar via FaceTime via het gebruikelijke telefoonnummer;
  • We zijn bereikbaar via Facebook en Instagram.

Bereikbaarheid werkplaats

  • Onze werkplaats is geopend;
  • Onze wachtruimte is geopend. Echter verzoeken wij je om zoveel mogelijk thuis te wachten tijdens onderhouds- of reparatiewerkzaamheden.

Bereikbaarheid showroom

  • Onze fysieke showroom is geopend;
  • Onze online showroom is geopend. Je kunt via mail, telefoon, WhatsApp, FaceTime, Facebook, LinkedIn of Instagram contact opnemen met onze verkoopadviseurs.

Maatregelen

  • Personeel met neusverkoudheid, hoesten, keelpijn, koorts en/of ziekteverschijnselen blijft thuis;
  • Ons personeel is geadviseerd om evenementen en/of risicogebieden te vermijden;
  • Je bent van harte welkom, maar wij schudden geen handen en houden 1,5 meter afstand van elkaar;
  • Onze werkplekken worden een aantal keren per dag gedesinfecteerd en hanteren daarnaast strenge hygiënemaatregelen;
  • Alle medewerkers zijn verplicht om na ieder klantenbezoek de handen te wassen/desinfecteren om besmetting bij o.a. sleuteloverdracht te voorkomen;
  • Monteurs werken uitsluitend met handschoenen en zijn verplicht om voor en na iedere klus de handen grondig te wassen;
  • Auto’s die voor een werkplaatsbezoek komen worden voor en na het onderhoud ontsmet (stuur, versnellingspook, sleutel, etc.);
  • Onze monteurs maken gebruik van stuur- en schakelpookhoezen tijdens werkzaamheden aan jouw auto;
  • Auto’s die worden afgeleverd of beschikbaar worden gesteld voor een proefrit worden voor overdracht gedesinfecteerd (stuur, versnellingspook, sleutel, etc.);
  • Maximaal twee bezoekers per wacht/zitruimte.

Wat verwachten wij van jou

  • Heb je één of meerdere van genoemde klachten (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en/of koorts), dan verzoeken wij je om niet langs te komen. Wij bieden gratis haal- een brengservice indien mogelijk om de afspraak door te kunnen laten gaan. Verplaats je toch liever jouw afspraak, dan maken we daarvoor graag een nieuwe afspraak;
  • Wens je advies of heb je een vraag, probeer dit dan zoveel mogelijk telefonisch of via email, WhatsApp of FaceTime te doen;
  • Wij verzoeken onze bezoekers om 1,5 meter afstand te houden met onze medewerkers;
  • Wij verzoeken je indien mogelijk jouw auto alleen te brengen en halen bij een werkplaatsafspraak en niet te wachten binnen ons pand. We hebben eventueel een huurauto of gratis leenfiets ter beschikking;
  • Wanneer je jouw auto komt brengen, kun je de sleutel op de balie neerleggen i.p.v. deze aan een medewerker te overhandigen;
  • Om fysiek contact te vermijden willen wij je vragen te betalen per pin. Doe dit enkel binnen het daarvoor aangegeven looppad. Als dit niet mogelijk is, wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.

Met bovengenoemde maatregelen zullen wij ervoor zorgen dat wij je mobiliteit kunnen blijven bieden. We vragen jouw begrip voor deze situatie en vertrouwen erop dat je onze richtlijnen zult naleven.